vineri, 14 noiembrie 2008

Pe tren (2)

Partea a doua.
Am plecat din Bucuresti pentru inca un weekend. Sunt in tren, pentru a nu-stiu-cata-oara anul acesta, cel putin luna asta este a 3-a oara cand "evadez".

Merg in Timisoara, nu am mai trecut prin oras de aproape o luna si simt ca am nevoie de 2 zile in care sa stau/sa ma plimb/sa merg in Eriks sau in Eclipse.

De cand stau departe de casa, weekend-ul are o semnificatie aparte.
Pe scurt, daca stai in orasul natal, un sfarsit de saptamana este uneori ca oricare altul, dar cand lucrezi intr-un alt oras este cu totaul diferit. Cand acest alt oras este la 600 km departare, lucrurile devin si mai interesante.

Te leaga prieteni, sentimente, amintiri, senzatii.

Studiind in Timisoara, am cunoscut multi oameni care au avut aceasta dorinta de a se afirma. Si au reusit-o, doar ca fiecare a luat-o pe drumul lui. Unii au ajuns in Franta, Horia e in Londra, altii fac master in Munchen. Radu s-a intors in Oradea, Dan a plecat in Sibiu, unii prieteni sunt acum in Arad.

Iar eu in Bucuresti. Cel putin pentru o vreme :)

Ziceam ca weekend-ul are o semnificatie aparte. Si programul acestor zile devine tot mai incarcat, cel putin in cazul meu. Este 15 noiembrie, mai sunt 6 saptamani pana la anul nou. Si in acest timp as vrea sa ajung in Sibiu, in Belgrad, iar de Craciun in Viena.

Este 00:10, in Timisoara ajung undeva dupa 9, noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu